Z deníku ➡ když se stará náš tatínek: Díl 2.

12.10.2017

MÓDA

     Ač někteří tatínci módě moc neholdují a jsou schopni obléci např. puntikované červeno modré tričko k proužkatým žluto fialovým tepláčkům, tak v tomto ohledu si na našeho taťku stěžovat nemůžeme. Sladit věci, to on umí. Domnívala jsem se, že v tomto mě nevyvede z míry. Omyl! Opět jsem zírala jak opařená...tentokrát však jen já, což mě mírně znejistělo! Lítala mi hlavou myšlenka, kdo z nás je v módních trendech trochu mimo...Ale co, důležité, že Zázinka byla s novým výstřelkem spokojená a užívala odpoledne s tatínkem
© 2017 Životní ciRkuS aneb zmatky jedné matky... / Psáno pro Vás, o nás, s láskou. Všechna práva na zmatek vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky