Zmatky jedné matky

12.10.2017

DÝNĚ NA VÝZDOBU

Plán byl dnes jasný, koupit dýně na výzdobu. Nicméně posledních pár měsíců mi nějak stávkuje mozek...no a jak se o maminách na mateřské říká, že mají "mléko na mozku", tak to asi nejspíše bude můj případ (jóó mimochodem, že už půl roku nekojím, je věc jiná). Takže, abych se dostala k jádru věci. Nakoupily jsme vše možné, hlavně pribináčky (jóó mimochodem ty nesmí nikdy chybět, to by mi Zázinka dala) no a u auta jsem zjistila, že nemáme dýně. Vyložily jsme nákup,vrátily se do obchodu...jenže cestou mi zazvonil telefon a když jsem domluvila a projížděla obchodem, přemýšlejíc o tom, pro co jsme se vlastně vrátily, mi naštěstí Zázinka křičící z košíku "mňáám mňááu, mňáám mňááu" napovídá a ukazuje na pribináčky...(pozn.Mňáám mňááu=pribináček) No jóó, jak jsem mohla zapomenout! Beru pribináky, mířime spokojené obě dvě (Záza že už zase baští mňáám mňááu a já, že jsem na nic nezapomněla) k pokladně, pak k autu a domů, kde jsem zjistila, že naše podzimní výzdoba bude stát letos za 💩 ... Vlastně ne! Letos bude stát za všechny pribináčky 😜😂 PS1: Ujistěte mě, že nejsem jediná, co má "pribináky na mozku " nebo mléko nebo...jak to vlastně je😂 PS2: Zítra jedeme na třetí pokus pro dýně, tak nám držte palce. PS3: Na mou obranu, když už se mi o pribináčcích i zdá, když Záze lezou i👂 tak se mi nikdo nemůže divit...😂😂😂 PS4: Pro rejpaly - není to reklama. Zázinka pribináčky opravdu miluje a klidně si řekněte, že jsem úplně blbá, protože se to opravdu stalo. Já se z toho nepo💩, ale, 😂😂😂
© 2017 Životní ciRkuS aneb zmatky jedné matky... / Psáno pro Vás, o nás, s láskou. Všechna práva na zmatek vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky