HRAJEME SI - KOUZELNÁ ZVÍŘÁTKA

11.10.2017
Potřeby
Připrava
Kouzelná zvířátka

     Asi před půl rokem na mě vyskočilo na internetu video, jak na alobalu  politém vodou, ožila fixou namalovaná zvířátka. Řekla jsem si, že je to super nápad a že si to do té mé děravé hlavy musím někam uložit, až bude Rózička vnímavější, abychom to vyzkoušely. Před čtrnácti dny jsem si na něj z ničeho nic vzpomněla a tak, když nám počasí venku stále nepřeje, jsme se pustily do díla. Vypadalo to jednoduše. Všechny potřeby doma máme. Bude to zábava. Jenže ejhle! Chybička se někam vloudila. Zvířátka se ani nepohnula. Nejprve jsme vyzkoušely alobal z obou stran... nic. Teplá voda, studená voda, vlažná i horka... stále nic. Dokonce ani zaklínadlo "abraka dabra" nebo "čáry máry fuk" nepomáhalo a Róza na mě již pokukovala tím svým pohledem, zda jsem se skutečně nezbláznila. Ne, nezbláznila! Video se mi již nepodařilo najít. Ale já se přes to nevzdávala a té mé holce chtěla ukázat, jaký skvělý nápad to ta její matka zase dostala. Poslední má šance byla vyzkoušet všechny druhy fixů, které jsme doma měly s tím, že pokud to nevyjde, je naprosto jasné, že chyba není na mém přijímači, ale video bylo jasný klam. Huráá, nebylo! Čáry máry, pod kočáry... Zvířátka ožila! Toto kouzlo lze pouze s fixou, která je za sucha stíratelná. Rózička se rozzářila a jen co se zvířátku podařilo ožít, její nenechavé ručičky ho okamžitě poslaly zpět, do věčných lovišť. Voda byla opět všude, ale co, hlavní je, že jsme si ten den zase něčím zpestřily.


NÁVOD

  • POTŘEBY : nádoba, alobal, fixa za sucha stíratelná, voda, brčko
  • POSTUP : na dno nádoby rozprostřeme alobal, na který fixou nakreslíme zvířátka, tvary... cokoliv Vás napadne. Polijme vodou tak, aby byla v tenké vrstvě po celé nádobě. Zvířátka se oddělí od alobalu a začnou plavat. Brčkem foukáme, čímž je posuneme a tak můžeme uspořádat např. pavoučí závody :-)

      Bohužel mi sem zatím nejde vložit video, za což se moc omlouvám. V každém případě, nemusíte mít obavy, že si z Vás střílíme, pokud budete mít správnou fixu a řeknete to pravé zaklínadlo, kouzlo vážně funguje. Na vkladu videa pracuji, bude tu určitě brzy.  Děkuji za pochopení.

© 2017 Životní ciRkuS aneb zmatky jedné matky... / Psáno pro Vás, o nás, s láskou. Všechna práva na zmatek vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky