TESTOVALY JSME JOHNSON´S BABY KOSMETIKU

29.07.2019

     Budu upřímná. Přibližně před čtyřmi lety, když jsem nosila ještě Zázinku "pod srdcem" a vyrazila na nákup první kosmetiky, šla jsem tehdy na jisto. V hlavě jsem měla jasné spojení. Pleny = Pampers. Kosmetika = Johnson´s Baby. Dnes nad tím kroutím hlavou, přičemž se tomu musím smát. Nicméně vnitřně se omlouvám faktem, že to bylo v době, kdy jsem o mateřství neměla ani potuchy. Obě dvě značky...značky, v které jsem vložila svou důvěru. Značky, které jsem znala do té doby jen z reklam, mě tehdy zklamaly na plné čáře.      Jenže od té doby již uplynulo několik let. Jiří Kajínek dostal milost. Donald Tramp byl inaugurován. Karibik zasáhl hurikán Irma. Oslavili jsme sto let od vzniku Československa. Zkrátka vše se vyvíjí. Vše se mění. No a i značka Johnson´s Baby ušla od té doby kus cesty. I přes to, že jsem v určitých věcech velmi konzervativní a nerada v nich experimentuji, i přes to, že jsem pro holky věrná německo-švýcarské přírodní kosmetice Weleda, přestože se z ní stává celkem velký korporát, což mě trošku mrzí, nedám na ni dopustit, rozhodla jsem se, dát Johnson´s Baby druhou šanci. Každý si ji přeci zaslouží, no ne?!

      Ve zkratce se vrátím na začátek. Nechci mudrcovat. Vím, že každý má jinou pokožku. Každému sedí a voní něco jiného. Tedy je pravděpodobné, že někdo může oponovat. Má zkušenost je však taková... Zázinčina pokožka je atopická. To jsem tehdy ovšem ještě netušila, tedy i proto je možné, že reakce nebyla taková, jakou jsem předpokládala. Nejen, že se jí po krátké době používání objevila silná "krupička", ale vždy po vykoupání, vždy po promazání olejíčkem, zkrátka vždy po použití jakékoliv kosmetiky této značky a to jsme vyzkoušely několik řad, zrudla. Bylo tedy jasné, že jí nesedla. Další věc, která mi na ní vadila, byla vůně. Miluji dětské vůně. Avšak tato byla na můj vkus až moc pronikavá. Možná je to jen můj subjektivní dojem, ale představa, že tak maličké bezbranné miminko musí čichat ze sebe tak silnou vůni, ani bych se nedivila, kdyby bylo nevrlé, uplakané, což Záza byla, či si z toho "ublinklo"... Upřímně mě by z toho jistě brzy rozbolela hlava. No nic, jednoduše jsem kosmetiku Johnson´s Baby vyházela a rozjel se kolotoč hledání té, která by vyhovovala. Proto jsem nyní byla neskutečně zvědavá, co že se změnilo? Co že se vyvinulo? Nebudu popírat, že když jsme ji poprvé rozbalily, že mé přivonění bylo dosti skeptické. Přesto jsem se rozhodla odhodit veškeré své dosavadní předsudky a zkušenost a pustily jsme se s čistým štítem do testování.

      Obdržely jsme řadu Cottontouch. Sprchový gel, tělové mléko a olejíček. A jaké že byly mé dojmy z prvního přivonění? Mile mě překvapily! Fakt! Vůně již není tak intenzivní, ba naopak velmi jemná a příjemná. Uvádějí, že složení produktu je nyní z 90% přírodní. Nicméně jaké že přesně je, se z obalu nedozvíte. Nezbývá nic jiného, než jim důvěřovat nebo googlit, ovšem ani z jejich oficiálních stránek nejsem moc chytrá. V každém případě by produkty měly býti vhodné již pro novorozence a nejspíše právě i pro to, že jsou vyvinuty pro tak slaboučkou a citlivou pokožku, vyhovovaly i Záze, která bojuje, jak již jsem zmínila, s atopickým ekzémem. U Lorky, která má normální, spíše sušší, ale jinak zdravou pokožku, jsem po celé tři týdny nepoužila jinou kosmetiku, abych mohla skutečně porovnat. Ač bych tomu zpočátku nevěřila, nemám co vytknout. Stačí malé množství na umytí, velmi dobře se oplachuje, po krému nezůstává nepříjemný film. Lorčina pokožka již není místy suchá, ale naopak příjemně vláčná a světe div se, olejíček nás zbavil seborey. Na promazání kůže ho nepoužívám, jelikož nemám ráda, když se následně na tělíčko vše lepí, což je jen můj osobní problém. Věřím, kdo má olejíčky v oblibě, že bude s touto novou řadou spokojen. Myslím, že nemá smysl cokoliv více rozepisovat. Naším přísným a zpočátku nedůvěřivým testem prošla nová řada kosmetiky Jonsnon´s Baby na výbornou. Dáváme ji s holkami 8 bodů z 10 a to jen pro to, že se mi nepodařilo zjistit přesné složení a vždy je lepší mít další bodík v záloze :-)  Až nám produkty dojdou a já půjdu příště do drogérie, bude velké dilema, zda sáhnu po Weledě či ji Johnson´s Baby Cottontouch nahradí. V každém případě ji s čistým svědomím komukoliv doporučím! Takže to uzavřeme... Jistě postačí mé přiznání, že krémem na tělo se po každém mytí mažu i já. Zkrátka a jednoduše dávat další šance se skutečně vyplatí!

P.S. Budu vděčná za Vaši zpětnou vazbu... Jakou kosmetiku pro své nejmenší používáte? Zda jste již vyzkoušeli novou řadu produktů Johnson´s Baby a také, když mrknete na náš instagram, kde testování můžete shlédnout ve videu.

© 2017 Životní ciRkuS aneb zmatky jedné matky... / Psáno pro Vás, o nás, s láskou. Všechna práva na zmatek vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky